Zajistíme pro vaší organizaci komplexní zpracování mzdové a personální agendy včetně vykazování položek do státních statistických výkazů v rozsahu ukazatelů vyplývajících z mzdové evidence.
Zpracování mzdové a personální agendy obsahuje tyto služby:
zpracování a výpočet měsíčních mezd
výpočet pojistného a zpracování výkazů na sociální zabezpečení, důchodové pojištění a zdravotní pojištění na příslušné zdravotní pojišťovny
výpočet náhrady při DPN
podklady pro výpočet dávek nemocenského pojištění včetně elektronických podání
výpočet daně z příjmu fyzických osob ze závislé činnosti
zpracování měsíční uzávěrky s tiskem příslušných sestav pro účetnictví
vystavení převodních příkazů nebo předání média pro bankovní ústavy
zpracování čtvrtletních a ročních sestav pro účetnictví
podklady pro roční vyúčtování daní srážkové a zálohové za organizaci
zpracování podkladů pro plnění povinného podílu občanů se OZP
zpracování evidenčních listů důchodového pojištění včetně elektronických podání (roční, při ukončení pracovního poměru)
provedení ročního zúčtování daní zaměstnanců
zpracování a archiv ročních mzdových listů
potvrzení příjmů zaměstnanců pro dávky státní sociální podpory, soudy, peněžní ústavy
zabezpečení agendy ohlašovací povinnosti zaměstnavatele na ČSSZ a zdravotní pojišťovny
zabezpečení zpracování pololetních šetření ISP
podklady pro další statistická šetření zřizovatele, případně jiných orgánů ve mzdové oblasti
zpracování povinných výkazů v rámci statistiky
plná součinnost při kontrolách souvisejících s plněním předmětu smlouvy (na každou kontrolu bude vystavena zvláštní plná moc)
zabezpečení ochrany osobních údajů dle zákona č. 110/2019 Sb., o ochraně osobních údajů, navazující na přímo použitelný předpis Evropské unie a nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů /GDPR/
zpracování přihlášek, změn, oprav a odhlášek na ZP a SP včetně ELDP, pro jejich zpracování zejména u cizinců je nutná spolupráce s Objednatelem.
zpracování podkladů odvodu pro odbory v poměru z celkové částky na dva různé bankovní účty
postup zařazení dle praxe do dalšího platového stupně. Podklady předchozí praxe stávajících i nových pracovníků připraví Objednatel.
čtvrtletní posílání přepočteného stavu zaměstnanců + přepočteného stavu na DPP a DPČ